Koersverandering

Met enige regelmaat is het zinvol om de missie, visie en doelen tegen het licht te houden. Om te denken van buiten naar binnen en van binnen naar buiten. Liggen we nog op koers of vragen ontwikkelingen in de omgeving om een verandering van koers?

Koersverandering

In enkele sessies met het management wordt aan de hand van een aantal kernelementen een schets van de strategie gemaakt. Dit geeft richting aan de gewenste koers. Bij het verder invullen en uitvoeren van de strategie worden medewerkers actief betrokken. Zij leveren een bijdrage vanuit de eigen rol en ervaringen. Participatie leidt tot draagvlak, verbinding en een beter samenhangende strategie.

Ik wil een afspraak om vrijblijvend te onderzoeken wat dit voor mijn organisatie kan betekenen

yvon van time-out

Ervaringen van anderen

De samenwerking met Yvon van Leeuwen en haar bureau Time Out laat zich typeren als transparant, zakelijk met oog voor het individu. De trainingen rond verzuimmanagement binnen mijn organisatie zijn door collega’s hoog gewaardeerd. Soms confronterend maar altijd met oog voor de menselijke maat. Yvon is heel goed in staat om tijdens de trainingen de verbinding te maken tussen de “grote maatschappelijke beweging” en het individu wat soms heel scherp wordt neergezet maar waarbij de menselijke maat leidend blijft.

Ronald Boers Voormalig divisiedirecteur Attendiz

Samen met Yvon heb ik een complex en veelomvattend trainings- en verandertraject op het vlak van gezondheidsmanagement en duurzame inzetbaarheid bij een grote klant uitgevoerd. Tijdens dit traject heb ik Yvon leren kennen als een zeer gedreven trainer die haar gehoor weet te boeien en te prikkelen. Zij weet in te spelen op de uitdagingen waar een managementteam mee te maken heeft bij het opstellen van beleid op het vlak van duurzame inzetbaarheid en weet de voor hen noodzakelijke stappen te formuleren om zo tot verdere ontwikkeling te komen. De samenwerking met Yvon tijdens de workshops heb ik als zeer inspirerend ervaren. Door de complementaire vakgebieden, haar humor en haar persoonlijke benadering kijk ik (en ook de klant) terug op een succesvolle samenwerking.

Peter Keijl Register-Arbeidsdeskundige